SUR

Inatt kände jag att jag fick sjukt ont i mina äggstockar som jag känt tidigare men de här gjorde så mycket ondare, så imorse ringde jag sjukhuset fick tid. Kom dit gjorde tester de var positivt, men sen skulle en läkare känna och jag berätta att det var svullet att de buktar ut. Han känner en gång säger nej de är inte svullet ta ipren och skickar hem mig. Okej Finspångs sjukhus ett sjukhus som borde läggas ner eftersom patienter kommer ut med cancer, hjärt saker däifrån och skickar med dom ipren för dom inte undersöker ordentligt och senare dött på grund av de. SÅ nej vi ska till ett annat ställe och undersöka mig efter som jag vet att de är fel. Så varning, aldrig finspångs sjukhus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0