Detta fält måste fyllas i

länge sen jag skrev.. Eller nej HAHAHA men hade stylist idag iaf, fick reda att sista fredagen i maj har vi modellvisning typ med teman. TRÅKIGT NOG eftersom finspångsmarknaden är då missar den skiten, finspångs höjdpunkt. HAHAH inte för de är kul men ville se indianerna... och äta godis... och åka karuseller... och äta kinesernas goda mat där... sockervad skulle vart gott...en ballong hade jag velat ha...stora godis nappar...jag tycker om några remmar dom har där... :'( HAHA. Nej men då är vi i maxi börjar sminka vid 12 sen vid 4 går min modell där igenom ska sminka henne inspererat av Miley Cyrus och hennes snygga sminkningar får betalt. nej får jag inte hade gärna velat de när jag missar min hem lands tradition...

ursäkta bilden inte direkt så att jag valde den frivilligt HAHHAHAHHAHA
ursäkta så övertrött idag BAJs

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

tänkte på det när jag läste, kommer du ihåg att vi "gifte oss" på finspångs marken för typ 4år sen? HAHAHAHAHAHAHAHA

2011-05-05 @ 17:51:48
URL: http://eemeliekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0