Muffins

Ingen skola eftersom denna vecka skulle jag ha praktik och även nästa, men han jag skulle praktisera hos fick ett nytt jobb så JAHAHA här sitter jag. Nej men gick till min gamla skola hälsa på Lole och så. Sen hem och så kom Jannike över skulle styla och göra muffins. Hon av alla vet att jag inte kan göra saker i köket men som sagt STYLA va det. Så skulle göra några muffins Jannike älskar som min mamma brukar göra. Men ja... Såg redan i ugnen att de börja likna något helt annat. Hon skulle smaka sen då så modig hon är, sluta med en rejäl magvärk stackarn HAHAHAHHAHAHAHHA


Så skulle den bli

Men så här blev den, skulle även göra en normal muffins men...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAA.... ja vill ha en till vart sugen:(

2011-04-05 @ 11:48:33
URL: http://jannikegronquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0