Lördag/söndag

Igår åkte jag hem till Jannike skulle göra i ordning henne för hon skulle på Royal white. Tog fan två timmar eller nått känns det som, sen kom ännu en kund Johanna hahah fixade hennes hår och smink oxå. Sen helt slut knallar jag hem och fixar även mig inte för att det var så noggrant för skulle bara vara med Natalie. Aja orkar inte berätta mer vad som hände under kvällen.

Söndag, dålig morgon klockan 9 på morgonen sätter mammas kille på hööööög f*tt musik och jag hade inte orken att skrika försökte spamma min mamma om att det skulle stänga av. Taskigt så de förstörde min morgon / dag har sjukt ont i huvet jag gnäller på att det är drf jag har de. Sen till stallet red och så där, fixa även en häst åt Jannike så vi åker och rider på onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0