Godkväll kära läsare!

Haha nejdå, ska jag berätta om min dag? Vet att ni är nyfikna på mitt 17 åriga liv här i ... Finspång!
HAHAHA okej dagen startade med att gå ner till min praktik plats som är på ett dagis kasnke nämnt de? Aja kom in 1028+47562395 barn hoppa på mig som snoriga apor, kändes som att stå mitt i en djungel ungefär. Fan va jag överdrev. Nej men så läste 4 böcker för några ungar och jag kände hur tungan torka ut medans dom satt och drägla jag behövde vatten... Så vad hände.. Angelica fick sjukt ont i huvet och mådde illa samtidigt som hon var tvungen att le såg ut som hon hängt upp sin min på en galge haha :D Ja ett plus denna dagen var när vi gick ut för var ju så sjukt varmt och få steka där i solen. Slutade vid 3 mötte Jannike vi köpte glass och åkte sedan till stallet och red. Sen åkte hon på möte och jag hem ett tag. Men senare cykla jag till centrum och vi solade och träna lite. Och vi har även kollat lite bb de var min dag hörs;)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: och det kommer från den där fina bruden på bilden över?! vi måste ses snart hördu :)<3

2011-04-24 @ 23:20:59
URL: http://eemeliekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0